fredag den 27. juli 2018

Kyskage kunst😍

 Som så ofte før bliver jeg inspireret af ting jeg ser på nettet. En tidlig morgenstund så jeg hvordan man kunne lave sit eget spiselige bordpynt. Nu var det ikke lige bordpynt jeg var ude efter, men lidt sjov til den dessert vi skulle lave til mine pigers og Peters fødselsdag.

Til kyskagerne skal du bruge:
dette er en stor portion:-)
4 bæger past. æggehvider
400 gr. florsukker

Pisk hviderne stive og pisk derefter sukker i lidt af gangen og forsæt derefter i ca. 10-15 min til du har en sej og blank masse. Herefter delte jeg min masse op i 6 skåle og lavede 6 farver med mine nye gelefarver fra Funcolours.



Så er vi klar til at sprøjte, jeg valgte forskellige tyler og nogle med mulighed for at skifte, den grønne blev til en bladtyl, som kunne være fint i mine små kranse. Det blev noget af et nusse arbejde, men mega sjovt.


 Og  til slut en masse mini kys i alle farver. 
Jeg bagte mine kyskager i en 100 gr. varm ovn i ca. 30 min. 
Men de skal slippe papiret, så hold øje!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar